Jury złożone jest z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców klientów , agencji kreatywnych, agencji interactive, agencji mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Taki skład Jury pozwala oceniać kampania z wielu punktów widzenia i nagradzać te najskuteczniejsze. Skład jurorski podzielony jest na grupy, w ramach których ocenia zgłoszenia w wybranych kategoriach — zgodnie z poniższymi opisami. W tym roku utworzonych zostało 14 grup jurorskich , w których zasiada ponad jurorów. Zawodową przygodę ze światem cyfrowej transformacji i technologicznych innowacji rozpoczęła w dołączając do zespołu Google Polska w Warszawie. W lipcu została szefową polskiego oddziału Google. Jest absolwentką marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także Executive Program na Singularity University. Fan sportu, motoryzacji i motorsportu. Pasjonat z osiemnastoletnim stażem na rynku FMCG. Poszukiwacz insigtów i innowacji produktowych. Strateżka z letnim doświadczeniem w komunikacji marketingowej. Pracowała dla różnorodnych branż i Klientów, m. Od roku zarządza IQ Marketing — agencją full service, która działa na rynku od 25 lat.
Our Doudou Effik Blue is a plush, machine-washable comforter that adds comfort to your child's playtime. With its appealing bunny design and soothing blue color, it's a kid-favorite and perfect for any adventure. Its creator dreams of offering her first child products made of high-quality fabrics in discreet colors. When a dream arises, action is born. In , the Polish market of textiles for babies was dominated by intensely dyed fabrics of low quality and random patterns. I couldn't find a collection in soft colors anywhere, and then I was pregnant and I dreamed that my baby would be surrounded by pastels A baby has very sensitive senses from the very first minutes of his life. From these first moments he also lives in the world of textiles. After all, it is wrapped, wiped, dressed, put to sleep - all the time in direct contact with the fabric. That's why I wanted my baby's world to be toned down and comfortable for his body.
Effie pieluchy. Effiki - Discover Unique and High-Quality Products for Children
Bed sets. Hypoallergenic duvets and pillows. Jej projekty wielokrotnie były nagradzane i skalowane wewnątrz organizacji. Posiada 17 letnie doświadczenie w branży reklamowej. Kategoria kampanii długofalowych, tj. Specjalizuje się w transformacjach portfolio oraz efektywnej komunikacji. Wrapping capes. Effie pieluchyhe joined AmRest, a renowned restaurant operator, effie pieluchy. Humanistka z wykształcenia, mediowiec z wyboru — swoje doświadczenia zawodowe zdobywała m. W jury Effie zasiada już trzeci raz.
Posiada długoletnie doświadczenie współpracy z biznesem, sektorem publicznym i NGO.
- W branży od 17 lat, w Carlsberg od 8.
- Pracując dla największych klientów z kategorii FMCG, retail czy finanse.
- Prywatnie żona, mama, miłośniczka zwierząt i fanka zdrowego stylu życia.
Przykładowe kampanie: Hellomama — dla mam od mam Hellomam. SKOK-i promujących produkty i usługi :. Osobne kategorie są dla napojów bezalkoholowych i alkoholowych. Obejmuje wszelkie działania komunikacyjne tworzone w interesie społecznym, wspierające ważne wartości edukację, świadomość, zmianę postaw społecznych. Kampanie prowadzone przez podmioty komercyjne powinny być zgłaszane w grupie kategorii specjalnych Positive Change. Przykładowa kampania: Hi 90s! Sprandi CCC. Co powinno zawierać zgłoszenie: wszelkie dane stanowiące dowody realizacji celów marki w grupie B2B. Dane dotyczyć mogą np. Należy uzasadnić przyjętą strategię, która poprzez dogłębne zrozumienie grupy docelowej, trafny insight lub np. Sukces, który rośnie z tobą. Działania mogą obejmować bardzo szeroki katalog narzędzi online i offline, a także bazować na unikalnej platformie dotarcia do odbiorców, np. Należy uzasadnić przyjętą strategię, która poprzez dogłębne zrozumienie grupy docelowej, trafny insight, odpowiedź na nową potrzebę lub np. Allegro ; Halo Lato ! Co powinno zawierać zgłoszenie: wszelkie dane stanowiące dowody realizacji celów marki w młodej grupie docelowej dotyczące np. Potwierdzenia mogą pochodzić zarówno z firm badawczych, jak i serwisów społecznościowych, systemów monitoringu internetu, badań własnych. Uzasadnienie przyjętej strategii bądź wypracowanej idei kreatywnej, które poprzez dogłębne zrozumienie grupy docelowej, trafny insight, nową potrzebę lub np. Młodzież i młodzi dorośli to grupa, którą ramowo określamy jako 16— 25 lat i która dotyczy osób będących w edukacji ponadpodstawowej do momentu zakończenia edukacji w szkołach wyższych lub zatrudnionych po zakończeniu edukacji w szkołach ponadpodstawowych, którzy nie ukończyli 25 lat.
Jeden z najpopularniejszych polskich podcasterów biznesowych. Prywatnie wielbicielka kina, effie pieluchy, muzyki electro oraz bliskich i dalekich podróży. Jest effie pieluchy socjologii Czeskiej Akademii Nauk a jego pasjami są klasyczna literatura rosyjska oraz boks. Jego pasją jest literatura i bieganie, podczas którego najchętniej słucha podcastów. Takie doświadczenie dało mu unikalny mix kompetencyjny z obszaru mediów, ecommerce, content i digital oraz głębokie rozumienie zachowań konsumenckich, potrzeb i aspiracji klientów. Posiada bogate doświadczenie w realizacji działań z zakresu marketingu zintegrowanego oraz w obsłudze międzynarodowych i lokalnych marek, effie pieluchy.
Podobne artykuły
Wielokrotny juror najważniejszych konkursów marketingowych. Z AMS zdobyła 47 nagród, w tym za innowacyjność, współpracę z klientami, projekty prośrodowiskowe i społeczne. Obecnie odpowiedzialny pieluchomajtki wkladanel pozycjonowanie, branding i koordynację działań marketingowych w 9 krajach, dla obydwu marek Grupy: InPost oraz Mondial Relay, a także przygotowanie nowego Corporate Identity. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes. Michał jest obecnie Dyrektorem ds. Jeden z czołowych przedstawicieli branży. Zakochany z wzajemnością w branży FMCG. Łukasz Maykowski. Specjalizuje się w zakresie strategii portfelowych oraz tworzenia zintegrowanych platform komunikacji, effie pieluchy. Od lutego na stanowisku Marketing Lead w Zalando, odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej na polski rynek, planowanie i realizację kampanii lokalnych oraz egzekucję kampanii globalnych dostosowanych do potrzeb lokalnego klienta. Przewodnicząca Jury, effie pieluchy.
Odpowiadał między innymi za wprowadzenie na rynek ofert nielimitowanych, program testowania smartfonów, oferty rodzinne i duety oraz aplikację Play24 do samodzielnej obsługi effie pieluchy przez klientów Play. Od lat związany z motoryzacją, co jednocześnie jest jego pasją. Wielokrotny juror Effie oraz członek kapituły Papaya Young Creators.
Kamil Górecki. Przez trzy ostatnie lata w strukturach Grupy Hortex, odpowiedzialny był za marketing dywizji napojowej Hortex Sp z o. Pracował przy globalnym odświeżeniu pozycjonowania marki Effie pieluchy. Małgorzata Tereszczenko. Obecnie w Adform, niezależnej firme technologicznej oferujacej kompleksową, w pełni zintegrowaną platformę reklamową stworzoną pod kątem współczesnych działań marketingowych, zarządza współpracą z klientami w regionie CEE, zajmuje się kompleksową strategią rozwoju i wdrożeniami produktów DSP oraz rozwiązań bazodanowych. Odpowiadał za strategię effie pieluchy, rozwój narzędzi digitalowych, komunikację oraz ofertę produktową, effie pieluchy. Odpowiedzialny za strategię komunikacji klientów GoldenSubmarine w digitalu, m. Przykładowe kampanie: Sielskie wytchnienie w mieście. Your Cart is Empty News. Close Confirm. Sign up Subscribe to get special offers and once-in-a-lifetime deals. Od 5 lat związana z branżą Retail gdzie skutecznie wdraża nowe strategie z obszaru e-commerce, digital i brand marketingu oraz przeprowadza cyfrowe transformacje. Odpowiedzialny jest za strategię marketingową, obszar rozwoju i zarządzania siecią sprzedaży, kanały digital, portfolio ofert z zakresu telekomunikacji, telewizji płatnej oraz usług dodanych. Od roku zarządza IQ Marketing — agencją full service, która działa na rynku od 25 lat. Dyrektorka Marketingu W Generali TU SA od roku odpowiedzialna za komunikację, planowanie i zakup mediów oraz badania marketingowe i digital, effie pieluchy. Od 20 loreal curl contour szampon polska z sukcesem zaangażowana w rozwój branży reklamowej w Polsce i na świecie. Zdobywca statuetki International Business Awards w kat. Od wielu lat związana z Ferrero na stanowisku Regional Media Manager. Dba również o to, żeby było coraz bardziej rozpoznawalną i effie pieluchy marką.
Understand me?